Meglepő kampánnyal rukkolt elő a Coca-Cola az előítéletek ellen. A kisfilmben 6 ember beszél magáról, jó hangulatban, de teljes sötétségben, így a részvevők nem látják egymást, és nem is tudják kivel ülnek egy asztalnál, ám enélkül is hamar megtalálják a közös hangot. Jó hangvételű beszélgetés kerekedik a sötétben.
A legnagyobb meglepetés akkor éri a résztvevőket, amikor a lámpa a szobában felkapcsolódik....
A közel-keleten 200 nemzetiség él és rengeteg címke van az emberekre ráaggatva ezen szeretne a kampányt készítő cég változtatni. Ugyanis, nem a márka dönti el, hogy jó valami vagy nem, hanem a tartalom. Így a belső érték/ szépség mottóra építve alakították ki a videó üzenetét. Ami célba is ért, július óta 16 662 309 ember látta.
A Colas dobozokat szintén felirat nélkül hagyta a kampányt indító vállalat.
Ha tetszett a blog, kövess minket a Women Public Life facebook oldalán:
Kattints a linkre és likeold az oldalunkat: https://www.facebook.com/WoPoLife